خبرگزاری شبستان

دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸

الاثنين ١٨ رجب ١٤٤٠

Monday, March 25, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : مسجد و کانون ها - کانونهای مساجد زمان :   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۱ شناسه خبر : ۷۵۳۸۳۱
دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد خبر داد
«سرود» مزیت رقابتی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است
حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی با بیان اینکه سرود فعالیت فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری است، گفت: سرود مزیت رقابتی کانون‌های فرهنگی هنری است بنابراین باید در این زمینه برندسازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» در نشست مشورتی سرمربیان گروه های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، که امرروز (14 دی ماه) در محل این ستاد برگزار شد با بیان اینکه آنچه موجب مانایی می شود طبق فرمایش مقام معظم رهبری «هنر» است، گفت: کارهای هنری باید طوری باشد که در ذهن همه گروه های مردم ماندگار باشد مانند سرود «خمینی، ای امام.»

 

وی در ادامه با تاکید بر نقش مهم سرود در اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کارهای زیادی انجام می دهند و در این میان برخی از حوزه ها مانند سرود  و کتابخانه های مساجد می تواند برند ما باشد.

 

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه با بیان اینکه سرود، مدنظر مقام معظم رهبری است و اقبال عامه دارد، خاطرنشان کرد: سرود مزیت رقابتی کانون‌های فرهنگی هنری است بنابراین باید در این زمینه برندسازی کنیم.

 

وی ادامه داد: پیوند زدن سرود با اقتصاد موجب مانایی آن می شود و گروه های سرود کانون‌های فرهنگی هنری برای تحقق این موضوع باید از دانش متخصصان تبلیغ و برندسازی استفاده کنند.

پایان پیام/397

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

یک استاد حوزه:

مساجد پرچمدار حمایت از تولید داخلی باشند

اوسطی گفت: اگر مساجد پرچمدار حمایت از تولید داخلی و خرید اجناس ایرانی باشند این فرهنگ به سرعت در جامعه گسترش می یابد.

اخبار برگزیده شبستان