خبرگزاری شبستان

یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

الأحد ١٦ ذو الحجّة ١٤٤٠

Sunday, August 18, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : قم - زمان :   ۱۳۹۸/۴/۲۹ - ۱۴:۴۷ شناسه خبر : ۸۱۲۱۸۲
مدیر فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق قم:
راه اندازی سامانه جامع اطلاع رسانی مردمی/ سال ۹۸ قطعی برق نخواهیم داشت
ارجمندزاده با تأکید بر تلاش وزارت نیرو برای عدم قطعی برق در سال جاری گفت: سامانه جامع اطلاع رسانی مردمی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمد ارجمندزاده» در نشست خبری که امروز(شنبه 29 تیرماه) در سالن جلسات اداره برق برگزار شد، گفت: وزارت نیرو با توجه به قطعی های سراسری سال گذشته، سلسله اقداماتی انجام داد که یکی از این اقدامات را سرمایه گذاری و توسعه شبکه تشکیل داده و بخش دیگر نیز در راستای مدیریت مصرف برق در قالب برنامه 098 یعنی سال 98 بدون خاموشی صورت گرفت.


مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق قم افزود: توسعه زیرساخت های مرکز فوریت های برق نیز از اقدامات انجام گرفته بود. وزارت نیرو در تلاش است تا خدمات غیرحضوری را افزایش دهد که سامانه های پیامکی مختلف از این اقدامات به  شمار می آید.


وی راه اندازی خدمات غیرحضوری و مرکز 121 را از جمله این اقدامات دانست و تصریح کرد: این مرکز، درگاه پاسخگویی و پیشانی صنعت برق است که پاسخگویی مشترکین را برعهده دارد. این مرکز از سال 85 راه اندازی شد که ابتدا خط تلفن آنالوگ بود ولی هم اکنون 120 تماس ورودی همزمان را مدیریت می کند. این پاسخگویی باید هوشمند و آنلاین بدون اپراتور باشد که در حال تحقق است.


ارجمندزاده اظهار داشت: از سال گذشته بحث فعالیت مسئولین پیگیری را داشتیم و یک مسئول پیگیری در هر شیفت 121 داریم که عملا موظف است خاموشی ها را بررسی و مدیریت کرده و با مشترکین تماس گرفته شود.


وی از راه اندازی نرم افزار موبایلی برای ارائه خدمات مرکز 121 به وسیله این نرم افزار به مشترکین خبر داد و تأکید کرد: نرم افزار دو سویه است و هم مشترک با مرکز 121 در ارتباط است و هم مرکز بلافاصله پس از خاموشی این مساله را به اطلاع مشترکین می رساند که از خاموشی در اطلاع هستیم.


مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق همچنین با اشاره به توسعه سیستم پاسخگویی و ضبط مکالمات و هوشمندسازی شبکه با هدف امکان ایجاد تماس دوطرفه گفت: سامانه GIS را راه اندازی کردیم تا اطلاعات مشترکین با موقعیت جغرافیایی آنان شناسایی شود که این سامانه سال گذشته استارت خورد و امسال عملیاتی شد.


وی خاطرنشان ساخت: نرم افزار sam  یا جامع اطلاع رسانی مردمی را راه اندازی کرده و مشترکین با نصب و ثبت نام در این نرم افزار، از همه خاموشی هایی و دلایل و مدت آن آگاه خواهند شد.


ارجمندزاده در بخش پایانی سخنان خود گفت: در تلاش هستیم پیش از اینکه مشترک به ما خاموشی را اطلاع دهد ما به آنها اطلاع دهیم که خاموشی رصد شده و زمان پایان خاموشی و اقدامات صورت گرفته و دلایل خاموشی را اطلاع دهیم که در قالب این سامانه می توان این کار ار انجام داد.

پایان پیام/549

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قم:

ما به عظمت عید غدیر پی نبرده‌ایم/ فساد در هنر رخنه کرده است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به عظمت و جایگاه والای روز غدیر گفت: ما همچنان به عظمت عید غدیر پی نبرده ایم.

اخبار برگزیده شبستان